خط دفاع رئال ، گرانقیمت ترین خط دفاع تاریخ
 
اخبار رئال مادرید
پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 12:4 ::  نويسنده : caroline

با پیوستن کوئنت رائو به رئال مادرید ، به بسیاری از شایعات خط بطلان کشیده شد . با انتقال این مدافع پرتغالی رئال مادرید صاحب گرانقیمت ترین خط دفاع تاریخ شده است. چرا که چهار تا از اعضای خط دفاعی مورینیو جزء ده مدافع برتر و گرانقیمت تاریخ فوتبال هستند .
ریو فردیناند که با 42 میلیون از لیدز به منچستر یونایتد پیوست ، صدرنشین این رنکینگ است . پس از او تورام 36 میلیونی در یوونتوس قرار دارد . بعد نوبت په په است که با 30 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست ، درست به اندازه فابیو کوئنت رائو .
در جایگاه ششم ، ریکاردو کاروالیو قرار گرفته است ، البته این بار نام رئال مادرید به عنوان باشگاه خریدار مطرح نیست . چلسی آبراموویچ برایش 28.5 میلیون یورو پرداخت . در جایگاه هشتم هم سرجیو راموسی قرار دارد که با 27 میلیون یورو از سویا به رئال مادرید پیوسته است .
البته دو بازیکن سابق رئال مادرید هم در این لیست هستند . والتر ساموئل که با 24 میلیون یورو از رم خریده شد و جاناتان وودگیتی که با پرداخت 21 میلیون یورو از لیدزیونایتد به رئال مادرید پیوست . فابیو کوئنت رائو هم در این رنکینگ هست ، البته این انتقال مربوط به پیوستنش به اینتر در سال 2002 است .
با آمدن کوئنت رائو ، رئال مادرید صاحب گرانقیمت ترین خط دفاع تاریخ و یکی از بهترین خط های دفاعی تاریخ فوتبال جهان شده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار رئال مادرید و آدرس realmadridfc.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 929
بازدید کل : 6009
تعداد مطالب : 149
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1